Mūsu ceļš sākās 1955. gadā, kad lielās sadzīves tehnikas iekārtas pirmo reizi kļuva par ikdienišķu parādību ikvienā mājsaimniecībā. Pēdējo 60 gadu laikā esam izvirzījuši mērķi mainīt savu klientu dzīvi, radot tādus inovatīvus produktus, kas gan atbilst viņu vajadzībām, gan ir ilgtspējīgāki videi.

Mūsu vēlme ieviest jauninājumus mūsu klientu un vides labā jau ir sniegusi mums panākumus.

Mēs esam globāls zīmols, kas šodien darbojas vairāk kā 135 valstīs. Mēs esam arī visstraujāk augošais zīmols Eiropas lielās sadzīves tehnikas tirgū ar plašu inovatīvu un ilgtspējīgu produktu klāstu. Visa šī pieredze un mūsu zīmola mantojums ir padarījis mūs par vienu no 3 galvenajiem lielās sadzīves tehnikas zīmoliem Eiropā*.

Mēs turpinām ieviest jauninājumus, kas piemēroti vēl veselīgākai paaudzei un planētai.
400+
M
Apmierināti klienti
Mēs esam balstījušies uz savu 60+ gadu pieredzi un inovācijām, kas noveda pie tā, ka esam…
TOP 3
Lielās sadzīves tehnikas zīmols Eiropā
30K
Apņēmības pilnu darbinieku
135
Apkalpotu valstu

Mūsu mērķis

Mūsu mērķis ir dot iespēju jaunajām paaudzēm dzīvot veselīgāk.

Mēs vēlamies iedvesmot ikvienu profesionālam dzīvesveidam. Profesionāli dzīvesveidu var piekopt ne tikai profesionāli sportisti. Katrs no mums var būt profesionālis savā veidā, sākot no ģimenes lietu kārtošanas līdz ēdiena gatavošanai vai vides aizsardzībai.

Saskaņā ar mūsu centieniem ar tehnoloģiju palīdzību uzlabot cilvēku dzīvi, mēs vēlamies demokratizēt veselīgu dzīvesveidu.

To var paveikt ar produktiem, kas veicina veselīgu dzīvesveidu vai palīdz ietaupīt laiku veselīgām aktivitātēm, vai ar tehnoloģijām, kas ir ilgtspējīgākas veselīgākai videi un līdz ar to veselīgākiem cilvēkiem.

Beko un ilgtspējība:
Jo veselīga dzīve ir iespējama tikai uz veselīgas planētas.

Katra darbība, ko veicat savai veselībai / profesionālam dzīvesveidam, ir atkarīga arī no planētas veselības.

Jo veselīgs dzīvesveids nozīmē veselīgus cilvēkus, kas dzīvo uz veselīgas planētas

Beko dod cilvēkiem iespēju dzīvot veselīgāk ar tehnoloģijām, kas ir ilgtspējīgākas videi, un uzsver, ka starp mums un planētu ir dziļa saikne.
*Avots Euromonitor International Limited: Consumer Appliances 2022 ed., “vadošais zīmols”, kas definēts kā viens no top 3 Eiropā. Mazumtirdzniecības apjoms, pamatojoties uz 2021. gada datiem.